Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΑΔ-ΕΤΑΔ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟΤΗΤΑ

Θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους συναδέλφους που προσελήφθησαν ως αναπληρωτές στην Α'βάθμια όπως κι εγώ. Να μην υποβάλουν αίτηση για τα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ φέτος, έστω κι αν έχουν 24 ώρες και με μικρές ηλικίες. Πρέπει να σκεφτούμε τους άλλους πίσω μας, οικογενειάρχες που περιμένουν θέση. Εμένα η ζωή με έχει διδάξει ότι ο καιρός έχει γυρίσματα και το καλό το βρίσκεις πάντα μπροστά σου. Το ίδιο πράττω και στους αγώνες του κλάδου και σε όποιο άλλο τομέα της ζωής μου έχω ασχοληθεί και ασχολούμαι. Το ζητούμενο είναι θέσεις για όλους, το ίδιο παλεύαμε και με το 30μηνο.
Ελπίζω εκτός από αυτούς που τους έχω ήδη πάρει τηλέφωνο να μην κάνουν αίτηση, το ίδιο να πράξουμε όλοι και ίσως στο επόμενο ραντεβού να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι.

Αυτά από τον παικταρά τον Γιάννη τον Τόλη.

πηγή gymnews

2 σχόλια:

  1. Oσο και να φωναζεις εσυ οι αιτησεις απο μονιμους και αναπληρωτες γινονται στο φουλ. Να χαιρομαστε τους συναδελφους μας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληροφορίες λένε για μικρότερο αριθμό απο αυτο που αναμενόταν γυρω στους 200...

    ΑπάντησηΔιαγραφή